Follow on Bloglovin.....Ni är helt underbara!!

Vet att jag skrev ett riktigt negativt inlägg som sista inför pausen. Men det var, och är, exakt så jag känner. Jag ser inga resultat, känner inga resultat eller något alls. Men jag kämpar självklart vidare! Jag ska klara det och jag ska ändra mina matvanor till max nu så dom går ihop med träning, sömn, praktik och allt annat som det påverkar.
 
Det som gör mig så himla glad är att när jag loggade in här nyss och började läsa era sjukt underbart peppande inlägg så började jag gråta, jag gråter och jag är bara så glad över att folk faktiskt inspireras av mig. Lilla mig, jag som inte gör något speciellt. Trodde jag ja. Ni är bäst!
 
Kan också säga att jag hade tankarna på att sluta äta.. Vilket är det värsta alternativet som finns! Snälla, gör aldrig det! Mat är underbart, mat är bränsle, bränsle är riktigt bra att ha om man ska träna. Men som sagt, ska se över mina matvanor, skaffa mig en liten våg och vara supernoga och verkligen ta tag i det för att få se resultaten som jag längtat och mått dåligt över att inte sett än.
 
Jag kan inte heller säga om detta är starten att jag börjar skriva här igen, men detta är en början och jag kommer komma tillbaka för jag älskar er. Ni är det som får mig att hålla igång. Ge mig lite tid, jag behöver det.

Postat av: angelica

Bra att du insåg att sluta äta är det absolut sämsta man kan göra! Vi ger dig tid, kom tillbaka när det känns rätt&bra!
Gör upp en planering för varje vecka, där du tar hänsyn till skola/jobb/liknande och sen bestämmer när & vad du ska träna de olika dagarna och planera måltiderna! :D

2013-04-24 @ 20:42:24
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Erik

Var lite orolig i början av inlägget.
Var väldigt försiktig med att inte hamna i träsket med att äta för lite, det är en av de värsta sakerna som kan hända någon! :/
Jag har inte haft problemet själv, men har varit väldigt väldigt personer som varit djupt i det

2013-04-24 @ 21:39:10
URL: http://spangel.blogg.se/
Postat av: emma

sv. aaaaw!!! men det tar längre tid för vissa.. tyvvärr.. för mig med tycker jag faktiskt. jag ser före och efterbilder på folk som har kört nån 21 dagars grej. va fan.. här håller man på ett år och ser inte sån skillnad :S dont get it haha. emn kämpa på! snart kommer skillnad märkas igen! :)

2013-04-24 @ 22:00:03
URL: http://emzaans.blogg.se
Postat av: ;)

Men så är det alltid när men tränar att kroppens säger i mot ibland men om du fortsätter ska du se att du kommer att se några resultat :)

2013-04-25 @ 10:25:12
Postat av: Sarah Persson

L'ngtar tills du kommer tillbaka! Du är så himla duktig och bra. Vare sig med eller utan resultat som DU SER. Vi ser det. <3

2013-04-25 @ 14:11:43
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: Malin

du gör mycket! Din blogg är en jag faktiskt följer, och det gör jag inte med så många!! :)

2013-04-25 @ 15:45:57
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se