Follow on Bloglovin.....Vad motiverar och driver mig frammåt?

Det är många som faktiskt undrar hur jag tar mig till med träningen, kosten och allt som har med detta att göra. Så nu tänkte jag ta och berätta detta för er.
 
Jag har alltid velat få denna kropp som jag kämpar för. Så flera års vilja ligger bakom det. Jag försöker verkligen att äta bättre, träna nästan alla dagar, dricka mycket vatten och framförallt sova bättre. Detta är ingen diet eller något jag kommer göra under en period, detta kommer bli en livsstil jag (vi) kommer leva efter sen. Det med dieter tror jag inte på, slutar man äta något eller ändra något bara och sen byter tillbaka så kommer man gå upp igen.
 
Annars så kollar jag väldigt mycket på weheartit och några bloggar jag följer. Mer än så är det inte. Mitt skrivbord är fullt av fina kroppar, motivationstext och allt sådant.
 
Det första man måste göra är att verkligen bestämma sig, det blir jobbigt i början. Men sen blir det bara lättare och lättare att göra mat eller träna det man ska göra. Det svåra för mig är att se resultatet. Men jag har åtta månader kvar och jag vet att jag kommer att klara det. För jag har bestämt mig, för längesen.
 

Postat av: Anna

Haha det beror helt på vad man kör för träning! Finns mycket tvistade meningar om det. Funkar för många, men inte för andra. Jag kommer köra squats i princip varje dag i en månad, och det lär ju ge en jäkla massa resultat :)

2013-04-03 @ 12:29:10
URL: http://aannabelle.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Det där med att faktiskt bestämma sig är riktigt svårt. Iallafall för mig. Som att jag skulle sluta äta socker. Fast jag kan ju börja imorgon? Eller nästa vecka? Och så fortsätter det.. :/

SV: Ja någon fin kjol skulle vara fint till knästrumpor, men jag har ingen sån.. Har typ bara korta jeanskjolar. :P

2013-04-03 @ 13:04:14
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se