Follow on Bloglovin.....En dag med massa att göra

Idag har jag en massa att göra. Jag har tränat kondition, mage och svanken. Välbehövligt. Det var riktigt längesen jag gjorde det och jag måste göra börja med det igen. Helt sinnessjukt vad svag jag är i magen, medan ryggen har blivit hur stark som helst. Äntligen!! Jag har varit så svag i ryggen att jag inte ens kunde göra situps utan att få ont. Nu är jag starkare i ryggen än magen. Så nu är jag helt död och har mer att göra idag.
 
Snart ska jag iväg till stan och fixa inför vårens plugg och lite sådant som jag måste göra. Ska bli himla skönt att ha det gjort och bara börja sen.
 
Dagens frukost innan träningen.
 

Postat av: Celine

- Haha fundera på det ;)

2013-12-05 @ 14:40:32
URL: http://celinelf.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Haha, jo ibland är det måste att slänga nagellack;)

2013-12-05 @ 14:50:16
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: malin

bra gjort :D jag har också träning sen att göra :)

2013-12-05 @ 16:35:52
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se