Follow on Bloglovin.....Bad days? Smile and move on!

Jag har haft riktigt dåliga dagar i veckan, men nu verkar det vara påväg upp igen. Tur nog. Tänker inte gå in på det mer än att jag lägger ner volleybollen på damsidan och tränar med herrarna istället. Finns så mycket jag kan säga, men inte tänker gå ut med här. Dom som vet får veta snart eller så vet dom redan.
 
Men nu är det bättre vägar som kommer. Idag "slutade" jag väldigt tidigt, men har lite att göra hemma till imorgon. Så idag blir det att träna lite styrka och ta en joggingrunda innan och kanske efter. Jogging, styrka, jogging. Uppvärmning, styrka, jogging.
 

Postat av: Emma

Skönt att du ser ljusare tider redan :)

2013-02-06 @ 16:57:38
URL: http://perfektion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se