Follow on Bloglovin.....Ingen mer volleyboll, sant eller falskt?

Igår så var jag på min absolut sista volleybollträning. Jag kommer finnas på plats, men inte träna. Det blir att dom två dagar som sambon tränat blir vilodagar. En riktigt smart idé faktiskt. Klart jag kommer sakna sporten, men inte så många personer. Några har gjort mig glad, medan andra har varit ett rent *pip*. Så det känns väldigt bra. Klart så kommer jag inte lägga ner det helt, utan jag kommer bolla med Martin när han tränar, så sporten kommer inte ifrån mig.
 
I veckan kommer jag att köpa mig allt-i-ett kort på friskis. Det ser jag verkligen fram emot, då jag älskar deras pass och så kan jag gå på gym också, fast jag är lite emot det. Men några bra maskiner finns det faktiskt. Det kommer bli så sjukt bra i framtiden!
 
Känner att allt kommer bli så mycket bättre nu när jag kan få må bra efter träningarna igen. Finns inget jag hatar mer än att det jag älskar att göra, gör att jag varje dag sitter hemma på kvällarna och gråter efter träningarna. Det ska inte vara så. Nu kommer jag bli glad och känna att jag faktiskt gör något jag älskar, och mår bra efter.
 

Postat av: basebollivet.blogg.se

Gött med trääääning :) Friskis är ju nice.

Haha jag har förstått att Sean Banan inte var någon hit :P

2013-02-10 @ 15:00:08
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: BelleBoo

Sv; Jaså, det tycker inte jag :p. Lite mättande, men inte jätte.

2013-02-10 @ 15:49:04
URL: http://belleboo.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Man ska absolut inte göra saker som man inte mår bra utav.. :/

SV: Haha ja jag måste ju testa när "alla andra" gör det, här faller man för grupptryck ;)

Ja det är hemskt att sånt händer djur här i sverige, sånt tror man ju lixom inte.. :/

2013-02-10 @ 17:07:53
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Erika

sv. Vad skoj :)

2013-02-10 @ 19:58:30
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se