Follow on Bloglovin.....Date med min käraste kudde

Nu ska jag göra mig iordning för att, faktiskt, gå och lägga mig. Jag är hur trött som helst och ska upp senast sju imorgon igen, som jag ska göra i över tolv veckor nu. Hur som hur har jag ätit min gröt och en liten skål med havregrynsgröt blev jag faktiskt mätt på. Nästan en och en halv deciliter havregryn hade min syster lämnat här när hon sov här och passade kattern.
 
När värmen börjar komma ska jag upp ännu tidigare och ta mig en morgonrunda istället och få gröt serverat av älsklingen.
 

Postat av: emma

mums!!

2013-01-30 @ 07:17:36
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se