Follow on Bloglovin.....Home sweet home

Idag har jag inte varit hemma mycket. Först kursen då till ungefär två. Sen gick jag till biblioteket och ställde mig i kö på en bok, en bok?! Jag som inte läser och inte har läst en bok på flera år, undra hur detta ska gå sen. Fyra i kö före mig så jag ska nog hinna smälta att jag ställt mig i kö på en bok.
 
Så kom jag hem och fick vara hemma ungefär två timmar och sen var det möte med volleybollen.
 
Nu är vi hemma igen och har handlat lite. Känns väldigt bra, nu ska jag bara fixa mig en liten matlåda till imorgon.
 

Postat av: emma

sv. ååh vill ha den. hoppas de får nå liknande iår! :D hihi om det är fler som dej som skulle gilla det kanske jag får ha en frågestund. funderar att ha igång en under tiden jag är ute och reser. så lär bloggen ändå ligga nere för tänker inte ta med datan utomlands :D

2013-01-31 @ 20:24:32
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se