Follow on Bloglovin.....Min helg blev bättre än förväntningarna

Nu är jag tillbaka igen. Jag hade en riktigt hemsk fredagskväll då jag åt något som jag verkligen ångrar. Så nu mår jag dåligt över just den grejen bara.
 
Hur som hur så blev min helg helt perfekt ändå. Jag följde med herrarna när dom spelade sammandrag i volleyboll på lördagen och fick se den nervösaste matchen någonsin i en final. Gör inte om det! Dom vann och det var riktigt roligt att vara med.
 
Sen så skulle jag följa med A-laget på damsidan och spela på söndagen. Då blev jag riktigt glad. Det är nog det bästa som hänt mig på länge. Spelade lite dom tre första matcherna, sen fick jag spela nästan hela finalen. Blev inbytt efter några bollar bara. Så det känns helt underbart för mig just nu.
 
Igår så var jag på arbetsförmedlingen och var tvungen att gå dit. Och sen hem. Så dryga halva milen var gången där. Sen skulle jag hem till mamma och då var det tre kilometer till som gicks.
 
Sen på kvällen blev det volleybollträning och det var riktigt roligt, men vi var väldigt få.

Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Jag gör mina gif'ar i photoshop :)

2013-01-15 @ 21:11:29
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Fanny ✞

SV: Okej, skönt att höra ♥

2013-01-15 @ 21:15:35
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/
Postat av: Erika

Härligt att helgen var bra :D

2013-01-15 @ 22:08:50
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se