Follow on Bloglovin.....Min skidsemester!

Tror kanske jag inte berättade det innan jag tog pausen från bloggen. Men jag har varit uppe i Sälen, Lindvallen, över en vecka och åkt skidor. Vi var fjorton personer som åkte upp och har haft riktigt skoj med hur mycket skidåkning som helst.
 
Jag, Martin och några till åkte till och med över till Trysil i Norge och åkte skidor en dag.
 
Så allt som allt kan jag säga att det var blivit åtta heldagar med skidåkning. Cirka sju timmar varje dag där. Alltså, sju gånger åtta dagar är cirka femtiosex timmar i pjäxorna på skidorna i backarna.
 
Nu tänkte jag inte berätta så mycket mer om min semester och jag har inte tagit några bilder alls. Men bjuder på en underbar bild med min älskling.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se