Follow on Bloglovin.....Rejäl kvällsmat

När jag följde med sambon och kollade på volleybollen så tog jag med mig två morötter och lekte lite med pojkarna. Riktigt skoj! Var hemma tio och var superhungrig.
 
Det blev två mackor med smör, lite marmelad och ost. Till blev det två ägg, en morot (som jag delade) och ett stort glas med mjölk. Riktigt gott verkligen. Brukar inte dricka mjölk, men nu var det gott.
 

Postat av: emma

mums!!
sv. ja de är fina! :D jag har ett par svarta. inte de vanliga, hade velat ha dem med.. hade iofs velat ha de flesta haha! :D

2013-01-05 @ 10:42:30
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se