Follow on Bloglovin.....Tacopaj

Idag så blev det något riktigt gott, nämligen tacopaj. Mums måste jag bara börja med att säga. Men nästa gång blir det en lite nyttigare deg. Till det tog jag faktiskt saft. Det var riktigt gott att dricka något gott igen, fast vatten är också gott, men något annat.
 
Nu är vi mätta och belåtna till träningen senare. Ska bli så himla roligt!
 

Postat av: Malin

Åh gud vad gott! :) Nu blev jag ju sugen på det. Har inte ätit det på otroligt länge.

2013-01-10 @ 18:47:48
URL: http://malinsofia.blogg.se/
Postat av: emma

roligt fakta.. jag ska käka tacopaj NU! sen middan, men shit happens när man har saker att göra..

2013-01-10 @ 19:58:54
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se