Follow on Bloglovin.....Bra start på veckan för utseendet med inte invändigt

Gissa om jag blev glad när jag såg hur min älskade mage såg ut denna morgon. Platt och helt underbar. Dock ser jag inte magrutorna lika mycket längre, men dom kommer när jag börjar träna igen. Det blir ingen träning idag, då jag har ont i magen, hela ryggen och mår lite smått illa. Det hjälper inte att man varit vaken sen fyra heller.
 
Nu ska jag äta lite frukost och sen blir det att gå och inskaffa mig en vetekudde, kanske om man kan ha den i ugnen annars blir det ingen då vi inte äger någon mikro än.
 
Jag med min underbara tatuering och platta mage!
 

Postat av: Elin Horn

Antar att tanten blir det! ;) Då är det en fördel att bo längst ner :)

2013-06-17 @ 10:14:07
URL: http://horns.blogg.se
Postat av: Elin Horn

Jo, det kanske xD

2013-06-17 @ 10:23:04
URL: http://horns.blogg.se
Postat av: Malin

-ja precis! Jag vet ju vad jag vill ha fast ändå inte helt, jag vet tema kan man säga. Haha :)

2013-06-17 @ 10:34:26
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Sara - Hold on be strong

Vad står det på din tatuering? :)
sv: jahaa :) nu följer jag dig med nummer 63 :)
kram

2013-06-18 @ 00:58:45
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se