Follow on Bloglovin.....En mäktig frukost

Vaknade riktigt tidigt idag, och det var väl tur det för älsklingen höll på att somna om. Tur att han inte gjorde det och kom ändå i tid till jobbet.
 
Jag startade en film efter att han åkt. Pausade och gjorde mig frukost. En riktigt mäktig frukost idag. Hur mätt som helst i magen nu. Ett knäckebröd med, majonäs, skinka, ost och ägg. Bara det gjorde mig mätt. Sen efter skål med yoghurt, galiamelon och lite müsli. Och en mugg juice. Mums säger jag bara.
 
Nu ska jag sitta kvar i sängen och hoppas jag somnar om en stund. Har sovit riktigt dåligt senaste två veckorna och behöver verkligen sömnen. Börjar tro att jag kommer bli sjuk, känns så i hela kroppen idag. Vilket jag verkligen inte hoppas att jag blir!
 
 

Postat av: Julia

bra med en riktig frukost! :)

2013-06-27 @ 11:30:55
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Sarah Persson

Maten du fixar ser hela tidne helt gudomlig ut!

2013-06-27 @ 13:56:55
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se