Follow on Bloglovin.....Tidigt morgonpromenad

Inatt hade vi hunden på besök, fortfarande då jag passar honom idag också. Det var så skönt att det fungerade att ha honom här inatt. Han brukar annars skälla väldigt mycket på trappuppgången, men det gjorde han inte nu när min älskade sambo var hemma också.
 
Så vi fick gå en tidig morgonpromenad idag då han behöver det och att Martin jobbar dag och måste åka iväg väldigt tidigt. Vi gick en promenad på en timme och träffade min mamma en stund.
 
Nu sitter jag i sängen och har en sovande vovve hos mig och kollar på Scary Movie filmerna. Det kommer bli en lugn dag idag.
 
Frukost efter promenaden.
 

Postat av: Felicia [14år och rullstolsbunden]

Sv; Inga planer, ska väl packa lite smått tills på Onsdag, sen ikväll ska jag träffa Anders :)
Själv?

2013-06-24 @ 10:37:53
URL: http://misswheelchair.blogg.se
Postat av: Felicia [14år och rullstolsbunden]

Sv; Ja :D På onsdag ska jag hem till Sverige :D
Aha, mysigt! Hoppas bara att huvudvärken går över! :)

2013-06-24 @ 10:56:56
URL: http://misswheelchair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se