Follow on Bloglovin.....Att inte känna sig på topp

Dagen har väl varit helt okej, än så länge. Mår inte super, men inte heller hur dåligt som helst. Kom hem och flyttade direkt in datorn in i sovrummet för att kunna sova om jag behöver det. Och för att ha nämre till toaletten. För jag mår inte alls bra i min lilla mage. Men inget som riktigt påverkat min dag så mycket, förutom att jag har haft ont då.
 
Men nu sitter jag i sängen och har två sovande katter hos mig. Underbart! Ska snart ta och starta någon film och hoppas jag somnar, vilket jag kommer göra, så jag inte känner av värken på en stund. Inget har jag ätit heller. Har en påse nötter hos mig, men näe, vill verkligen inte.
 

Postat av: sofie

haft en bra dag?:)

2013-03-14 @ 15:58:27
URL: http://soofielundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se