Follow on Bloglovin.....Att längta till nästa mätning!

Innan har jag nästan velat glömma bort mina mätningar och fotograferingar, då jag inte alls tycker det händer saker. Men idag känner jag något annat, den dagen får mer än gärna komma, gärna imorgon. Då jag haft en riktigt bra månad, trots att jag inte tränat speciellt bra varje vecka, inte ätit speciellt bra eller liknande. Huvudet mår bättre, kroppen mår bättre och jag är framförallt lite gladare.
 
På armarna och axlarna ökade jag mina mått med en centimeter den första maj, nu vill jag se större siffror första juni. Gärna mindre siffror på benen och magen. Och nej, jag vill inte se ut som en spännis som inte tränar benen. Jag vill bara bli av med lite där och få en större rumpa. Det kommer.
 
Man ändrar sina mål påvägen. Jag vill fortfarande bli fastare, starkare och mer hälsosam, men också få synliga muskler och gärna bygga lite armar och bröstmuskler.
 

Postat av: ♕ I S A B E L L A W L ♕

Svar: Ja, det är verkligen hur kul som helst! Härligt att höra! Idag ska jag ha prov, sedan så blir det drillning och ut och gå som står på schemat! ♥

2013-05-20 @ 08:22:36
URL: http://isabellafelicia.blo.gg/
Postat av: emma

så fin bild! :) och härligt att du märker skillnad! önskar att jag själv såg större skillnad :(

2013-05-23 @ 21:40:16
URL: http://emzaans.blogg.se
Postat av: Sara - Hold on be strong

Fina bild :D
sv: jaa verkligen :D
kram

2013-05-30 @ 17:40:10
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se