Follow on Bloglovin.....En överraskning för mig!

I helgen fick jag höra att en i laget inte kunde vara med och springa Drottning Margaretaloppet här i Kalmar. Jag fick frågan om jag ville springa istället och jag tänkte "varför inte?". Dock kom jag på mig själv nu när jag fick en bekräftelse på att jag faktiskt ska springa att loppet är fem kilometer och jag har inte sprungit så långt på ett bra tag. Speciellt inte ute. Får se vilken tid jag får och se om jag förbättrar den under sommaren. Det hade varit riktigt roligt nämligen och se!
 
Så nu måste jag förbereda mig mentalt, för fysiskt hinner jag inte, inför loppet imorgon kväll. Men det är bara att tuta och köra.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se