Follow on Bloglovin.....Svar på två frågor

Har du några bra ben/rump övningar du kan dela med dig? 
Svar: Visst har jag det! Kan fixa ett inlägg med lite bilder, dock har jag ingen boll (som är riktigt bra för vissa övningar) men man klarar sig lätt utan den. Försöker fixa inlägget under veckan som kommer!

Har du några bra övningar för att få en platt mage?
Svar: För det första, man kan inte punktbanta/träna för att få en platt mage. Jag kämpar fortfarande med den. Men som jag vet så "abs are made in kitchen", vilket menar att man äter sig till en platt mage. Ät bra och träna mycket kondition och styrka på hela kroppen, så kommer det med tiden!
 

Postat av: Felicia [14år och rullstolsbunden]

Sv; Jag har faktisk ingen aning, det ända jag vet är att det är final om nånting på lördag haha..

Jaa jag med, love it !

2013-05-15 @ 08:20:28
URL: http://misswheelchair.blogg.se
Postat av: Malin

kul med tips! :D

2013-05-15 @ 11:45:08
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Malin

förresten, kan du inte lägga ut såna matbilder som du hade för ett tag sedan? :) Roligt att titta på, och man får inspiration! :)

2013-05-15 @ 11:46:08
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se