Follow on Bloglovin.....When you have absolutely nothing to do

Idag har varit en riktigt tråkig dag, egentligen. Vaknade tidigt för jag passade vovven. Sov med honom, cyklade till Skälby och kollade på djuren, väntade på älsklingen och cyklade hem till mamma igen. Lagade mat, sov och gick ut till stugan med mamma.
 
Sen hemma har jag inte gjort något alls. Jo, jag har ätit en massa glass, direkt ur förpackningen. Så himla gott! Samtidigt som jag får ryck på Pipen, som springer och river i väggarna, persiennerna och möblerna. Något allvarligt fel på den!
 
Nu ska jag titta på Simpsson och sen filmen. Sen får jag se. Kommer, läs hoppas, att somna under filmen.
 
En massa söta bilder på mig.

Postat av: linah brown

beauty :)

2013-05-30 @ 04:40:27
URL: http://broownskin.blogg.se/
Postat av: emma

finis! :)
sv. polka glass är så sjukt gott. det är typ olagligt gott alltså haha! :D

2013-05-30 @ 22:02:38
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se