Follow on Bloglovin.....En dag att minnas

Rubriken står inte för något speciellt, utan jag har bara tagit det lugnt och kan troligen börja träna igen. Ska testa att köra lite ben och mycket balans för att se vad min stukade fot säger till mig. Har så mycket spring i benen och vet inte vart jag ska ta vägen!
 
Annars har vi städat, diskat, tvättat och allt sådant tråkigt idag som man måste göra när man flyttat hemifrån. Vi har även varit inne i stan och kollat på vinterskor till älsklingen, kollat lite inredningsdetaljer och träffade min mamma och lillebror som klippt håret.
 
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på en film. Kommer somna direkt när jag lagt huvudet på kudden.
 
Min nya pyjamas från Cubus som jag gått runt med hemma.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se