Follow on Bloglovin.....Ett steg närmre mitt mål

I måndags fick jag veta att jag kunde börja plugga redan måndagen efter. Gissa om jag blev lycklig då? Lycklig av att få plugga igen. Hur det nu kommer sig vet jag inte, men det är det jag vill göra nu och kommer satsa helhjärtat på detta.
 
Fick hem min första bok idag, näringslära. En bra kurs att börja med. Att komma igång lite smått igen. Kommer bli super. Redan kollat igenom boken och det står mycket bra i den.
 
Annars har vi kollat på Anastasia och nu kollar vi på Pokémon 2. Redan kollat på ettan. Dom är ju inte långa. Varit ute med hunden och lekt och ska till gymmet efter vi lämnat honom igen.
 
 

Postat av: Sofie

Intressant bok!:)

2013-10-25 @ 13:39:16
URL: http://www.laviesaine.blogg.se
Postat av: malin

kul :D

2013-10-25 @ 15:35:12
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: malin

-hiih ingen fara alls :D

vad har du för dig? :D

2013-10-25 @ 21:19:23
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se