Follow on Bloglovin.....Tränat och ätit

Tog det som sagt väldigt lugnt denna morgon. Behöver mina morgonar nu för tiden, vet inte varför men jag är superduper trött på morgonen.. Så nu ska det bli ändring på det. Har skrivit in i kalendern att gå upp och åka iväg till gymmet, senast åtta, för att komma upp igen. Få ordning på mitt dygn. Imorgon kör jag igång med det!
 
Annars åkte vi iväg till gymmet och körde två timmar armar, axlar, bröst och rygg. Vi har inte börjat dela in dom i flera pass, men det kommer. Jag körde mycket kontroll på mina triceps och bröstpressen. Det händer något lustigt med min västerarm när jag gör tricepsövningar, måste få kontrollen. Sen på bröstpressen hamnar jag helt snett när jag gör den, så tränar på att återfå kontrollen.
 
Nu har vi ätit kyckling, ris och sås. Sitter och kollar på Grey's Anatomy, igen. Är snart klar med den serien, så långt som finns att kolla på online. Helt underbart!
 
 

 

Postat av: marina

sv. Tack så mycket. :) Härligt att höra. :)

2013-10-01 @ 18:55:11
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Josefine ♔

Sv: Hahaha jamen eller hur! ;)

2013-10-01 @ 19:00:36
URL: http://jlandgrens.blogg.se
Postat av: Julia

va bra med en träningsdagbok :)

2013-10-01 @ 21:19:09
URL: http://takethetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se