Follow on Bloglovin.....Äntligen ett träningsschema!

Vet inte hur länge jag suttit och fixat med ett träningsschema jag ska följa under några veckor. Aldrig riktigt gjort detta innan, så ska bli riktigt skoj att testa på det. Börjar redan imorgon (tisdag) och hoppas det blir superbra och passar mig. Kanske kommer behöva ändra lite, men då får jag göra det. Själva schemat är klart, men inte alla styrkepass. Vill ha det uppskrivet vad jag ska göra på de olika passen så man inte bara går runt och funderar.
 
Månad: HIT (eget pass) + 10km promenad.
Tisdag: Bröst, axlar och triceps + 5km jogging.
Onsdag: HIT (eget pass) + 10km promenad.
Torsdag: Hela ryggen, biceps och mage + 5km jogging.
Fredag: HIT (eget pass) + 10km promenad.
Lördag: Ben, rumpa och vader + 5km jogging.
Söndag: Stretching och triggerpoint + 10km promenad.
 
Hoppas verkligen på lite bättre resultat nu, allt ifrån styrka, kondition och spegelbilden. Vill inte ändra mer på kosten än vad jag redan har gjort under ett års tid. Vi trivs och testar hela tiden nya produkter och maträtter. 
 

Postat av: Johanna - Träning, Hälsa & Vardag

Ser spännande ut och ska bli intressant att följa :D Är själv klar med mitt träningsschema som jag ska köra nu under deffperioden. Så denna vecka är veckan innan det börjar så blir lite test av schemat nu för att se om det funkar :D Lycka till tjejen!

2014-04-07 @ 20:15:41
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Lycka till:) Jag borde skriva ihop ett schema för mig också. Har varit lite slarvig ett tag och gjort det jag mest känt för just för dagen.

2014-04-08 @ 11:54:52
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se