Follow on Bloglovin.....Ett litet mellanmål

Som alla här nog borde veta nu så älskar jag att äta. Jag älskar mat och att förbereda den, laga den och lägga upp. Varför satsade jag inte på kockyrket? Näe, min hobby. Detta är ett mellanmål som jag åt för ungefär två timmar sen. Underbart gott och nu ska jag börja med den riktiga middagen till mig själv. Blir lite av en buffé, vet inte vad jag ska ha så varför inte lite av allt? Omelett, äggröra, sallad och en liten skål gröt till. Mums.
 

Postat av: Henrietta

ååh vad gott med mat! har själv ingen mat hemma nu och slipper inte att handla så snålar ihjäl mig med alla matbilder!

2014-04-10 @ 18:33:52
URL: http://ettass.blogg.se
Postat av: Josefine Andersson

Men smasssk! Så färgglatt och gott :D

sv: Eller huuur! Hälsosam mat är inte bara mer näringsrik, utan även mer smakrik. Är man van vid den maten är inte en hamburgare på Donken eller gelégodis något som lockar. Överhuvudtaget. Vilket folk kan ha svårt att förstå. Det handlar absolut inte om förbud eller tvång till det ena eller det andra håller :] Förstår faktiskt inte hur folk kan tycker det som gör gott för oss, vore fel?
Nej, jag har inget att bevisa. Däremot tycker jag att det är himla sorgligt när folk uppfattar en fel.. :]
Tack så himlans sötnos!
KRAM

2014-04-11 @ 16:30:19
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag tror att om man jobbar som t.ex. kock så försvinner lite det roliga över det. Så fort jag får ett krav på mig så tycker jag att saker blir tråkiga. Hemma kan man ju göra lite som man vill och när man vill:)

2014-04-13 @ 11:06:36
URL: http://sessie.se
Postat av: Isadora

Åh gott! :)

2014-04-17 @ 11:27:09
URL: http://isadoraekenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se