Follow on Bloglovin.....Äntligen tillbaka efter 2 veckors uppehåll!

Idag har jag bara tagit det lugnt, varit i skolan, ätit och varit ute med hunden. Men jag har även varit och gymmat för första gången igen efter nästan två veckors uppehåll. Hur himla skönt är inte det? Jag är mer än nöjd, och nu börjar det igen. Som jag saknat det. Har gått hemma med sjukt mycket energi i kroppen och bara väntat.
 
Idag blev det mycket kondition, intervaller, armar och lite ben. Ungefär två timmar på gymmet och imorgon blir det igen. Sjukt glad och nu är kroppen trött och seg medan jag kollar på Top Model och redo för natten.
 

Postat av: Caroline Blomberg

så himla härligt att komma tillbaka till gymmet, efter ett uppehåll!

2014-02-24 @ 20:21:14
URL: http://carolineblombergs.se
Postat av: Moa

jasså tycker du de? :)

men va skoj att du får komma igång och träna igen! är så segt att gå hemma med all energi :)

2014-02-24 @ 22:48:19
URL: http://moaalexsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se