Follow on Bloglovin.....Döda ben, död mobil och underbar mat

Idag har jag haft en väldigt lugn dag, fastän en svenska-lektion innan lunch och en timmes lunch innan prov. Efter provet blev det att åka iväg till gymmet och kötta benen, vilket jag gjorde. Jag var nästan helt ensam, vilket var skönt och jag plockade åt mig allt jag behövde som var tre par hantlar, fem olika kettlebells, pilatesboll, halv pilatesboll och step-up bänk. Blev ett riktigt skönt pass på ungefär hundra minuter, en timme och fyrtio minuter. Jag var helt död! Höll på att trilla i trappen ner.
 
Det blev benpress, bencurl, benspark och höftsträckare i maskinväg. Sen blev det massa annat roligt som tog död på mig.
 
Nu har jag precis ätit hamburgare med ris och hemmagjord röd kebabsås. Hur gott som helst! Ska vila en liten stund och sen blir det lite plugg inför nästa prov imorgon.
 

Postat av: V I L M A L A ♔

bra jobbat vännen :)

2014-02-12 @ 19:34:29
URL: http://vilmala.blo.gg/
Postat av: Andrea

Hemmagjord kebabsås? Recept, tack! 😊

2014-02-13 @ 21:13:08
Postat av: sommarblom.blogg.se

Fin :)

2014-02-15 @ 21:10:15
URL: http://sommarblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se