Follow on Bloglovin.....Ny vecka, nya möjligheter

Förra veckan började jag att gå en längre promenad med hunden, promenader över 5km. Bara förra veckan gick jag nästan 3mil. Helt sjukt och det är hur skönt som helst. 
 
Så denna veckan har jag, än så länge, planerat in 50,5km under fem dagar. Några längre, några kortare. Lördag och söndag har jag inte lagt in än, då jag inte riktigt vet hur den ser ut än. Kanske blir lite till då?
 
Annars går mitt gymkort ut imorgon och jag måste fylla på det. Får se när det händer, snart vet jag i alla fall. Men denna gång blir det bara gym och inte jympa och liknande. Inte använt den delen så mycket som jag velat sen i somras ändå.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se