Follow on Bloglovin.....Plugg sen benträning!

Nu har jag ätit lite mat och fick lite över som jag tar med mig och äter efter lektionen, laxsallad. Ska bli himla skönt att träna igen efter nästan två veckors uppehåll. Benen står på schemat idag och jag är riktigt taggad på det. Älskar att träna dom, men riktigt skön känsla.
 
Varit uppe sen sju idag, tidig mattelektion. Så det blir att sova tidigt idag och lite mer matte efter träningen sen.
 

Postat av: malin

åh vad gott det låter med laxsallad, älskar lax! :)

2014-02-03 @ 20:15:15
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se