Follow on Bloglovin.....Att sova ensam i en alldeles för stor säng

Dagen idag har varit hur bra som helst. Började med att jag diskade en massa, sådant som behövs göras. Ätit pannkakor till frukost, pizza med lillebror och massa annat gott. Besök av mamma och lillebror. Mamma stannade en liten stund efter att vi lekt med hunden en bra stund ute. Lillebror stannade och kollade på två filmer, mamma såg nästan hela av den första. 
 
En helt underbar dag. Men nu till sängs saknar jag någon som ska ligga bredvid mig. Har min älskade vakthund, mina katter och mig själv. Ännu en ensam natt.
 
Ska börja äta dessa underbara saker igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se