Follow on Bloglovin.....Dessa roliga negativa kommentarer

Fått många kommentarer som är negativa och klagande på mig på senaste tid. Detta är inget jag tar åt mig. Tack! Det är det jag vill säga till er. Ni orkar lägga ner den energin på att klaga på mig istället för att ta tag i ert eget liv och göra något åt det. Avundsjuka är vad ni är och det kommer jag fortsätta gå in för.
 
En som jag tyckte var ganska kul löd ungefär: Fast du lägger ut halvnakna bilder och skämms, så kan inte ett matschema göra något.
 
Jag är stolt över hur min kropp ser ut och hur den förändras. Om jag nu lägger ut utmanande "nakenbilder", enligt dig, undra då vad alla andra gör när dom lägger ut bilder när dom har dom minsta stringen, minsta bhn och verkligen försöker få med så mycket som möjligt. Jag däremot har progressbilder och inget annat. Stolt över dom. Jag jobbar för kroppen jag vill ha. Jag sitter inte på mitt feta arsel och klagar på andras bloggar för att dom är fula, tjocka eller gjort något fel. I dina ögon.
 
Bara för att jag inte vill ge ut mitt "matschema" nu när jag deffar, det är personligt för det första och jag tycker ingen annan än jag har med vad jag stoppar i mig eller inte. Allt passar inte alla och jag vill inte ha fler kommentarer om att jag bantar eller liknande, för det gör jag inte.
 
Sen borde alla dessa tänka på att när man kommenterar på bloggar så sparas IP-adressen. Den kan man göra mycket roligt med, typ leta upp vilken stad man bor i, blockera eller gå längre som till pappa-blå, polisen.
 
Tack och hej!

Postat av: B E A T R I C E

Tycker du är superstark som inte tar åt dig av sådana kommentarer! Jag tycker ingen ska behöva få sådana med sån är bloggvärlden idag tyvärr. Men styrkekramar till dig!

sv: jaa, det tycker jag allt att du ska göra! Kramisar♥

2014-01-08 @ 20:33:56
URL: http://bbeatricejohansson.blogg.se
Postat av: V I L M A L A ♔

Bra skrivet! Palla näthat, stå upp för dig själv ♥

2014-01-08 @ 20:47:35
URL: http://vilmala.blo.gg/
Postat av: Stefan K

Sådana människor kommer det alltid finnas tyvärr. Skit i dom och gör din grej bara! Önskar dig lycka till med deffen och träningen och hoppas att allt går som du vill! För i slutändan, så får man alltid vad man jobbar för :).

2014-01-08 @ 22:41:17
Postat av: malin

Bra inägg, det finns så många andra som uppskattar din blogg! Jag är en av dom <3

2014-01-09 @ 16:51:04
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se