Follow on Bloglovin.....Ett riktigt grymt träningspass

Idag på morgonen ringde klockan vid sju och jag skulle gå upp, låg kvar till halv åtta ungefär och började klä på mig träningskläderna och allt sådant. Kommer iväg vid åtta ungefär, märker att cykeln har fryst och inte kunde låsas upp. Jag började gå, men blev tveksam till om mitt gymkort verkligen låg i väskan (som det brukar), kollade och hittade det inte. Gick hem igen, letade en bra stund och fick hjälp att hitta det. Gick och var framme vid lite innan nio och började min träning.
 
Själva träningen kunde inte gå så mycket bättre. Gjorde axlar i 45min först, utan vilopauser eller liknande. Ställde mig på löpbandet och började köra intervaller. Gick max 100m på 5-6km/h, ökade på till 10-13km/h dom sista 300m. Höll på så i en halvtimme. Hur skönt som helst! Trodde jag skulle spy, men nej då. Sen gick jag och stretchade i tjugio minuter. Nu ska jag bli vig.
 
Nu har jag precis fått hem ett stort och roligt paket från gymgrossisten. Kollat igenom det och är supernöjd över det jag ser. Ni får se det senare, för nu ska jag gå och hämta nästa paket och handla lite mat.
 

Postat av: sommarblom.blogg.se

sv: Haha ja exakt :D

2014-01-13 @ 17:18:20
URL: http://sommarblom.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :)

2014-01-13 @ 18:47:08
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: malin

grymt ju! :D

2014-01-14 @ 07:44:27
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Ronja

Grym du är, keep it up! :D

2014-01-17 @ 04:15:02
URL: http://rustandstardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se