Follow on Bloglovin.....Nu är jag igång igen!

Hela veckan har gått förbi mig med en magsjuka som aldrig släppte, kändes det som. I onsdags började den släppa och i torsdags tränade jag för första gången på över en vecka. Helt sjukt vad snabbt man får dålig kondition och allt. Gick gå på löpbandet (5-6% lutning, 6km/h) till serie i en timme. Redan på bandet kände jag av värken, än har den inte släppt.
 
Idag blev det spinning och axlar. Underbart vad jobbigt det var med spinning. Men det är bara att jobba sig tillbaka till samma form, eller bättre, än innan!
 
Nu ska jag laga någon mat och bara ta det lugnt fram tills min älskling kommer hem igen.
 
 

Postat av: En plats i solen

jag tycker inte om varken hundar eller katter, de är bara söta på bild :)

2014-01-25 @ 13:40:46
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: malin

härligt med träning igen! :)

2014-01-26 @ 14:26:50
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se