Follow on Bloglovin.....Nytt från Gymgrossisten!

Ganska direkt efter nyår beställde jag en massa roligt från Gymgrossisten då dom hade många bra erbjudanden. Jag nappade på mycket och tog lite till. Idag fick jag hem det och blev som ett litet barn på julafton. Riktigt kul var det.
 
Det var två såser för 49kr för BBQ och salladsdressingen. Så fick åtta såser för priset av fyra. Köpte två påsar lowcarb-pasta och ett proteinpulver till älsklingen som han ville testa. Det var riktigt gott! Köpte också min första pwo (bcaa), så det ska jag prova imorgon på träningen. Spännande måste jag säga.
 
Jag har redan provat en av såserna (thousand island), den var riktigt god. Bara nio smaker kvar att smaka av.
 

Postat av: Moa

haha jaa! :)

åh förstår att du är glad nu när det där roliga paket kom! man blir verkligen som ett barn på julafton :D

2014-01-13 @ 20:51:31
URL: http://moaalexsson.blogg.se
Postat av: Sessie ♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

De där flaskorna såg ju till och med trevlig ut att ha i kylen haha:)

2014-01-13 @ 22:22:30
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se