Follow on Bloglovin.....Rygg- och tabataträning på schemat idag

Idag har det varit en riktigt seg dag. Vaknat och väntat på att börja min lektion vid halv ett. Varit hemma och ätit god mat, kasslergratäng med ris och sallad. Riktigt gott var det! En celsius till det och jag blev lite piggare innan träningen.
 
Blev ryggträning idag. Skjutit fram det så många dagar nu och gjort annat istället. Då jag inte känner något vid skuldrorna och där så blir det tråkigt för mig. Ländryggen får jag träningsvärk i medan jag tränar den. Jag testade också på tabata på löpbandet. Första gången och jag känner att jag kan öka på farten till imorgon. Gjorde 20/10sek. Sprang 20sek och vilade 10sek. Det gånger 16. Helt sjukt jobbigt, men imorgon blir det snabbare fart. Testade idag på 14km/h. Imorgon blir det 15km/h.
 

Postat av: Malin

Ska bli skönt med träning för mig idag :D

2014-01-28 @ 07:43:48
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: H A N N A ♥

Måste säga det, din blogg är Pure inspiration! Helt seriöst, gryyymt. Finns så många vackra människor som har dåligt självförtroende och inte nöja med sig själva. Din blogg är verkligen toppen, keep it up! ♥

2014-01-30 @ 17:04:08
URL: http://hannizon.se
Postat av: ronja

sv: Haha jag med :D Godaste makrillen tror jag !

2014-01-31 @ 22:34:03
URL: http://tjurens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se