Follow on Bloglovin.....Tankar kring första dagen

Igår mådde jag väldigt bra och var inte alls hungrig eller liknande. Drack mycket vatten och åt ganska precis det jag skulle äta. Tänker inte säga hur mycket jag ska äta och inte ska äta här. För det är personligt och ingen ska göra det jag gör om man inte vet vad man håller på med. Jag tänker ge detta en ärlig chans en månad och sen får jag se om jag fortsätter ett litet tag till eller inte.
 
Inatt var jag uppe några gånger för att gå på toa, dricker man mycket och tar tabletterna som jag gör, så behöver man faktiskt det.
 
Idag har jag haft ont i huvudet, är trött men inte alls hungrig. Snarare att jag fick tvinga i mig min frukost. Måste äta min mat, annars blir det fel resultat. Bort med fettet, men behålla mina muskler. Det är resultatet jag vill ha. Så jag ligger på ett litet underskott och ska inte träna förrän, tidigast, lördag eller till och med söndag. Får se hur jag mår eller om man måste ta längre paus.
 

Postat av: Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Här ligger den malda kycklingen där de har färsk kyckling. Tycker inte priset är så farligt, man slipper ju jobbet haha.

2014-01-08 @ 15:16:26
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se