Follow on Bloglovin.....Behövlig shopping med älsklingen

Jag har väldigt ont om basic-toppar. Normala, enkla toppar. Så det blev det några stycken som jag hittade. Även en långärmad träningströja som sitter åt lite och en löpjacka, letat som en galning efter det. Underbart! Funderar faktiskt på att prova dom idag med hunden i regnet eller imorgon bitti utan hund och förhoppningsvis utan regn och åska. Syns gör jag i alla fall. Sen även ett fint set med byxor och linne. Blev så kär i mönstret. Blev också en glassform. Mums. Nya jeans blev det också. Då alla går sönder, blir för små eller för stora. Tycker inte om min rumpa i det läget. Så nu hoppas jag dom håller och passar ett tag.
 
Det roliga är med på bild. Inte det tråkiga.

Postat av: Sofie

Åh vad fin jackan var! Var hittade du den och vad kostade den? :D

2014-07-07 @ 18:14:30
URL: http://fih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se