Follow on Bloglovin.....Dagens måste ha

Vet inte alls hur jag fick det suget efter det. Var inte vid glassen när jag handlade eller liknande. Men nu har jag det i kylskåpet. Det var riktigt enkelt att göra, men inte alls nyttigt. Men man måste äta för själen också.
 
Vill ni har receptet även fast det inte är nyttigt?

Postat av: Esmeralda

sv: jo men absolut jag förstår! snart kommer nog resultaten ska du se:) tränar du något förutom promenader eller kör du bara på nyttig mat?
Jag tror det snart kommer hända grejjer för din del, ät mycket grönt och som sagt hemma gjort så kommer det bli super. Fuska kan du göra 1 gång i veckan :)

2014-03-10 @ 14:45:31
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se