Follow on Bloglovin.....En morgon full med steg

Vi har varit på djursjukhuset för troligen sista gången på ett bra tag. Så himla skönt att kunna andas ut, på riktigt och bara ta det lugnt. Kan släppa allt som har med tumörer, cancer och annat att göra. Min älskade vovve kommer inte att dö av det han har, hade. Jag köpte även en klövjeväska/väst till honom. Nu ska vi jobba på!
 
Nu sitter jag och ska kolla på Sleepy Hollow med lite mellanmål och hoppas på otroligt mycket energi nu. Somnade nästan efter att Martin åkt. Energi, kom till mig!
 
Proteinshake, grönt-te och fruktsallad.

Postat av: frukallgren.blogg.se

Så skönt med hunden!
Ser riktigt gott ut :D

2014-03-26 @ 17:17:34
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Postat av: frukallgren.blogg.se

Svar: eftersom jag inte är så där jättemycket för cardio så ska jag ändå försöka ge mig på löpband, rodd och crosstrainern på gymmet. Kommer ha en dag som bara är cardio och sen kommer jag även avsluta styrkepassen med cardio :) är mer för PWs så kommer nog bli en hel del såna :)

2014-03-26 @ 18:37:09
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Postat av: Flisan

sv: okej :P

gott :D

2014-03-26 @ 19:11:19
URL: http://fflisan.blogg.se
Postat av: Sarah

Gott me fruktsallad :)

2014-03-28 @ 13:46:50
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se