Follow on Bloglovin.....En saknad vän

Då jag varit supertrött och seg hela dagen så bad jag älsklingen att köpa celsius till mig. Det var så längesen jag drack en sådan och nu är jag pigg igen och funderar på att åka och träna. Annars har jag planerat hela veckan med träning av olika slag. Vi får se vad som händer. 
 
Jag och en saknad vän.

Postat av: elin

åh vad gott!

2014-03-09 @ 18:25:51
URL: http://elinlovisa.devote.se
Postat av: Esmeralda

sv; jaa gör det! låte rmycket bättre tycker jag :) jag deffar bara för att jag tränar mycket och vill gå ner i fettprocent så jag blir definerad och fit men om du bara vill gå ner i vikt och inte direkt har något datum du vill gå ner till tycker jag du bara ska äta nyttigt och träna, tänk inte så mycket på kalorier och annat utan tänk mer på att äta så mycket egengjort, färsk, ekologisk och utan tillsatser! lycka till, du kommer absolut klara det ^^

2014-03-09 @ 19:38:11
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Postat av: Moa

jaa det tycker jag också! :) jag jag såg det i ett tidigare inlägg, har dom rosa också (a) så himla sköna! går runt i dom typ hela dagarna :)

2014-03-09 @ 20:47:56
URL: http://moaalexsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se