Follow on Bloglovin.....En udda tallrik

Vaknade tidigt även idag, fast idag av mig själv. Jag var så himla hungrig så jag höll på att dö, ungefär. Så nu sitter jag och äter samtidigt som jag kollar på Veronica Mars serien igen. Tallriken idag är udda, väldigt udda. Vem äter leverpastej på detta viset, med frukt? Jaja, orkade inte koka ägg eller liknande. Jag tog mig en proteinshake direkt efter också.
 
Ja, mamma. Hunden fick halva också..

Postat av: marina

sv. Ja veckan var helt okej. :)
Ser ju inte tokigt ut ändå, man har ju både leverpastej, grönsaker och frukt i/på smörgåstårta tex. fungerar hur bra som helst tillsammans. :)

2014-03-17 @ 10:51:11
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se