Follow on Bloglovin.....Han är ingen badkruka han inte

Idag har jag haft en lugn dag med en lång promenad med vovven och mamma. Riktigt trevligt. Hunden fick bada lite och han frös, tur att vi tog med oss handduk och täcke till honom. Men att få upp honom var inte skoj. Inte stunden efter heller när han blev ledsen och bara ville bada. Lilla vovven.
 
Annars har vi lagat mat, kollat på film och nu sover vi typ. Ska se om jag åker och tränar något idag eller inte, annars ska jag iväg imorgon och ta en stund på gymmet när jag ändå är där borta.
 
 

Postat av: Esmeralda

sv: härligt! det kommer nog gå super :D Jag började min deff idag och kommer ligga på ett underskott på 1000 kalorier. Jag har gjort upp ett eget matschema med matlådor och annat för att jag ska få de resultat jag vill ha :)

2014-03-03 @ 13:06:22
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Postat av: Sarah

Oj det lät ju kallt, även för en hund! Här är det fortfarande is kvar på älven! :)

2014-03-03 @ 15:58:48
URL: http://sarahmargareta.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se