Follow on Bloglovin.....Restday!

Idag har jag haft en vilodag, helt underbart. Var dock en oförberedd vilodag då jag fick så ont i knäet igår så bestämde jag mig för vila idag. Brukar bli så rastlös och uttråkad väldigt fort i vanliga fall, men idag har vi gjort matlådor, städat, tvättat och bara tagit det lugnt. Äntligen lite nytt i sängen och även allt tvättat där. Supermysigt!
 
Nu sitter jag bara och väntar på att Gladiatorerna ska börja och ska se om jag hittar lite lampor att tända.
 
Vet att jag lägger upp mycket gamla bilder, men jobbar på det! Denna från i påsken -13.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se