Follow on Bloglovin.....Sista måltiden åts riktigt sur

När jag skulle fotografera min mat så gick inte minneskortet i. Inget av mina kort gick i. Snacka om att jag blev sur, och ledsen. Men jag kunde trycka i det, stänga luckan och ta några bilder. Nu är allt bara skit och jag ska sova.
 
Jag har bara använt den på morgonen och då fungerade allt felfritt. Sen har jag tagit det lugnt, handlat, lagat mat och varit hemma hos mamma. Går och lägger mig ledsen och arg. Natti!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se