Follow on Bloglovin.....Grötig frukost

Idag blev det en likadan frukost som igår. Supergott. Jag fick till den idag igen. Kanske har jag hittat ett "recept" som fungerar för mig? Måste dock köpa ny jordgubbssirap snart. Det blev en promenad med vovven innan frukosten, snacka om skrikande mage efter det.
 

Postat av: frukallgren.blogg.se

Mums!

svar: Jo det är ruskigt jobbigt! Jag har sådana där tabletter men försöker ju undvika laktos som mycket som möjligt eftersom det inte är så superbilliga dessa tabletter. Och just igår glömde jag helt bort att ta med så man får väl skylla sig lite själv när man äter glass sen, haha :))

2014-05-06 @ 14:09:58
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Postat av: frukallgren.blogg.se

svar: åh ja jag kommer nog köra på powerwalks också. Huvudsaken är väl att de 20 km görs som du säger:D

2014-05-06 @ 14:12:30
URL: http://frukallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se