Follow on Bloglovin.....Jag var hungrig

En stund efter vi hade ätit lunch blev jag hungrig igen, så jag åt igen. Till lunch åt vi en stor sallad likt den vi åt igårkväll. Som jag även åt till lunch igår. Couscous-salladen. Mums.

Sen åt jag mackorna på bilden och en massa vindruvor och lite choklad. Riktigt gott.
 
Nu ska vi snart börja med tacos. Så jag äter, ingen behöver oroa sig.
 

Postat av: Annika

Mums!

2014-05-02 @ 18:26:00
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Prietha

åh vad gott! absolut älskar mackor hihi, lycka till med att klara av alla hinder :)

2014-05-02 @ 18:31:19
URL: http://prietha.blogg.se
Postat av: frukallgren.blogg.se

Man ska äta! Energi ger energi :D Hoppas du får en härlig tacofredag och njut till max! :D

2014-05-02 @ 19:06:32
URL: http://frukallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se