Follow on Bloglovin.....Stor skål chokladgröt

Vaknade supertidigt idag igen, men somnade om en stund. Vaknade igen och gick upp för att göra frukost. Tänkte bara göra en liten skål gröt, men mitt chokladproteinpulver gömde all havregryn så jag tog mer havregryn. Ångrar mig inte en sekund. Det blev riktigt gott och hoppas jag lyckas nästa gång också.
 
Allt som allt i skålen är det: 2dl havregryn, 2dl mjölk, 2,5dl vatten och 1 skopa Diet protein, massa frysta hallon, Walden Farms choklad- och jordgubbssås. 
 

Postat av: Anonym

Ser riktigt jäkla gott ut :D

2014-05-05 @ 10:42:02
Postat av: Celine

Men gud så gott det där såg ut!

2014-05-05 @ 19:48:29
URL: http://celinelf.se
Postat av: Prietha

gott! :)

2014-05-05 @ 19:53:07
URL: http://prietha.blogg.se
Postat av: patriciac.blogg.se

Ser himla gott ut:)

2014-05-07 @ 12:45:47
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se