Follow on Bloglovin.....En lördagsfrukost med extrem huvudvärk

Idag sov jag riktigt länge för att vara mig. Brukar vakna innan sju vanligtvis, men idag sov jag till halv nio, nio någongång. Dock har jag vaknat till och från hela natten pågrund av min huvudvärk, inte kul. Så i natt gick jag upp runt två och tog en värktablett, kunde verkligen inte somna om just den gången. Men det var skönt att bara ligga kvar i sängen och ta det lugnt.
 
Nu har jag precis ätit upp min frukost som bestod av det på bilden nedan, fast med pannkakor på en tallrik också. Och ni som har något att säga till om om alla mina tabletter, håll det för er själva. Jag vet att jag tar många, men jag vet också att jag mår ännu sämre om jag inte tar dom. Sen är några för att underlätta min träning, återhämtning och sådant.

Sambon hittade även Nocco Bcaa+ i torsdagskväll när han gick in på Coop och kollade. Jag ville bara veta om dom fanns där eller inte, eller om jag skulle veta vidare här runtomkring. Men så kom han hem med en i varje smak till mig. Gullunge! Så nu dricker jag på den utan koffein med citron och flädersmak, mums. Nu längtar man inte mindre till sommaren direkt. Denna en varm dag på stranden och det kan inte bli bättre typ.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på The walking dead, ja, jag vet att jag är lite efter men är inne på säsong två nu. Blir sängen och ta det lugnt för att se om huvudvärken vill försvinna till kalaset lite senare idag. Hoppas verkligen den vill släppa lite grann i alla fall!
 
Extremt fin blomma i bakgrunden! Den hade blivit två veckor idag, om den hade fått vara hel för katterna..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se