Follow on Bloglovin.....Första "detox" morgonen

Jag tror inte riktigt på detta med detox, teatox osv, då levern sköter det alldeles bra själv! Lite därför vi har en lever, den rensar ut att som kroppen inte vill ha. Enkelt. Men jag ville ha nytt te, så jag gick in på Life och lutade på en massa och fastnade för dessa. Om dom nu gör något är bara att vänta och se, men tror inte det. Skulle väl bara hoppas på att få bort lite svullnad på magen. Inget annat. Kroppen byggs i köket! Glöm aldrig det.
 
Drack téet som heter "Detox" innan jag gick ut på morgoonpromenaden med hunden. Blev bara en riktigt kort idag då jag var riktigt hungrig. Känner inget än, och jag drack det ändå lite efter sju. Så. Vi får helt enkelt se om ett par dagar ifall något händer.
 
Annars har jag kollat på en otroligt bra film som alla borde se. Man måste verkligen använda hjärnan. Dock lång, så planera in så du har ungefär tre timmar så du kan se hela utan avbrott. Interstellar heter den.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se