Follow on Bloglovin.....Ett sista inlägg

Nu har jag bestämt mig, bloggen läggs ner. Jag skriver aldrig här längre då jag inte känner att jag har något att berätta längre som kan bli några inlägg, och jag börjar studera nu så jag kommer inte att ha tiden till det nu heller.
 
Men jag kommer alltid att finnas på instagram. HÄÄÄÄÄÄÄÄR!! Följ gärna om du känner för det. Där uppdaterar jag väldigt ofta och mycket olika saker hela tiden.
 
Så nu blir det inget mer här, någonsin. Instagram är så mycket enklare och man får med så mycket i en bild och lite text. Hoppas ni följer min resa där!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se