Follow on Bloglovin.....Recept: Proteinpannkakor

Äntligen glömmer jag inte bort att ge er receptet på pannkakorna jag brukar göra till frukost. Det är väldigt många som undrar efter det, så här har ni det. Tänk bara på att dom blir riktigt mättande! En sats gör jag till mig och Martin, vi båda blir proppmätta och klarar inte av att äta mer efter dom.
 
Ingredienser 10st 2port:
6dl mjölk
1 3/4 dl fullkornsvetemjöl
1-2 skopor proteinpulver från Fitnessguru, valfri smak och sort
3st ägg
1msk bakpulver
Margarin för stekning
 
Vispa ihop allt, lättast att börja med mjölk, mjöl och pulver. Äggen sist. Värm på spisen på medelvärme. Tar någon minut på första sidan och mindre tid på andra sidan. Använd helst en liten stekpanna, då en stor inte brukar gå så bra. Inte för mig i alla fall.
 
Redo att ätas!
 
 

Postat av: Daniella 🌙

Åh, måste testa!

2013-08-23 @ 15:34:19
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Julia

Så gott :)

2013-08-23 @ 21:01:06
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vet du hur mycket kalorier det är i dessa pannkakor? :D

2013-08-25 @ 15:17:04
URL: http://justmesarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se